Остання редакція: 2018-06-01
Тези доповіді
Питання дослідження гальмівних властивостей транспортних засобів під
час рекуперації енергії досить активно розглядається та вивчається у сфері міського пневматичного транспорту та залізничного транспорту. Однак розгляд системи рекуперації енергії з точки зору допоміжної гальмівноїсистеми транспортного засобу потребує ще чимало зусиль для її вивчення та дослідження.
Вибір оптимального ступеня зарядки накопичувачів енергії та, відповідно, регулювання їх ступеня зарядки, дозволить забезпечити максимально ефективну їх роботу, а на стадії проектування транспортних засобів провести більш достовірні розрахунки їх експлуатаційних показників. Для визначення оптимального ступеня зарядки накопичувачів енергії, вихідними даними за результатами розрахунку будуть кількість енергії, яка рекуперована транспортним засобом під час гальмування та відношення цієї енергії до загальної ємності накопичувачів енергії. В міському циклі руху транспортного засобу відбувається, зазвичай, службове гальмування. Під час цього гальмування поглинається кінетична енергія. Якщо ж це гальмування здійснюється під час руху автомобіля на ухилі, то також необхідно врахувати і потенціальну енергію.