Наукові конференції України, 2021-XXII Прогресивна техніка, технологія та інженерна освіта

Розмір шрифту: 
Провадження спеціальності «Матеріалознавство» у Херсонському національному технічному університеті як інтегрованої освітньо-наукової програми в галузі механічної інженерії
Dmytro Oleksiyovych Dmytriev

Остання редакція: 2021-09-06

Тези доповіді


У Херсонському національно-технічному університеті запроваджено освітньо-наукову програму за спеціальністю матеріалознавство та накопичено досвід щодо її забезпечення враховуючи особливості освітньої Галузі «Механічна інженерія»,освітньої діяльності за попередніми рівнями освіти (бакалаврат, магістратура), вимог промисловості України та регіону зокрема. Проаналізовано освітньо-наукові програми навчальних та наукових закладів України за змістом мети, предметної області, методів навчання, інструментів та обладнання, що використовується. Наведено склад загальних і фахових компетенцій та відповідних їм програмних результатів навчання з необхідними освітніми компонентами нормативної та вибіркової частин. Показано, яким чином відбувається переоцінювання вагомості тієї чи іншої компоненти групою забезпечення та зовнішній вплив на їх зміст стейкхолдерів різного рівня. Зазначено,що предметна область освітньо-наукових програм спеціальності матеріалознавство охоплює декілька напрямів із різних галузей освіти що дає можливість її розширення до дослідження унікальних явищ, які традиційно не пов’язують із суто структурними дослідженнями матеріалів і речовин.

Ключові слова


освіта; доктор філософії; матеріалознавство; предметна область

Full Text: PDF