Розмір шрифту:
Дослідження ефектів турбулентності при зриві потоку повітря на профілі NACA 2412 з застосуванням моделі Spalart-Allmaras в програмі STARCCM+
Остання редакція: 2021-09-06
Тези доповіді
Подано результати моделювання обтікання аеропрофілю NACA 2412 потоком повітря в програмі StarCCM+. Виконано 9 груп порівняльних експериментів при кутах атаки: 0, 10, 13, 14, 15, 16, 18, 20, 30 градусів. Аналіз повітряного потоку по верхній поверхні аеропрофілю дозволив одержати залежності між умовою виникнення приєднаного вихру і кутом атаки і зміною кута атаки і підйомної сили. В знайденому діапазоні кута атаки для зриву потоку визначено кут атаки з максимальним підйомним ефектом.
Ключові слова
Stall;Angle of Attack;Lift force;NACA 2412;STARCCM+