Наукові конференції України, XVII ПРОГРЕСИВНА ТЕХНІКА, ТЕХНОЛОГІЯ та інженерна освіта

Розмір шрифту: 
КОНЦЕПЦІЯ РЕФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОЇ ОСВІТИ
Іван Назаренко

Остання редакція: 2016-06-19

Тези доповіді


В сучасному розвитку освіти прийняти вважати, що сформувалися три основні напрямки освітньої системи, сутність яких полягає  у наступному. Це створення нових форм організації освітньої діяльності, ґрунтованих на прогнозуванні і швидкому реагуванні на виклики,  це трансформація наявних інституцій, організаційних і освітніх практик відповідно до мінливих умов, технічне пристосування до нових умов існування й діяльності та імітація змін, теж наявних на всіх рівнях освітньої системи, але у зворотній пропорції: більше на вищих щаблях, менше - на рівні освітньої інституції, яка має безпосередній контакт зі споживачем освітніх послуг.